Inicios:

Dende o ano 2001 crio vacas cachenas no concello de Boimorto.



Son vacas moi desconfiadas e dificiles de guiar de finca en finca, polo que descubrin que tendo border collies adestrados, todo sería mais doado.



Todd e Maya me axudan a meter as vacas na manga para os controis oficiais do saneamento, vacinación fronte a lingua azul, etc.

sábado, 13 de noviembre de 2010

fotos cachenas novembro 2010

CACHENAS EN VENTA
Teño que vender algunha becerriña cachena, de menos de un ano de vida, por mor de axustarme os pastos existentes.

http://picasaweb.google.com/115040685856353756114/CachenasNovembro2010#

2 comentarios:

  1. Hola estaria interesado en mercar algun exemplar de cachena; gustariame tamen que me deras a tua opinion sobre a raza porque estou na procura de informacion para facerme con algunhas, deixoche o meu mail; BODEGAS01@ORANGE.ES, quedaria encantado de comunicarme contigo un saudo.

    ResponderEliminar
  2. Boa tarde. Poderias darme algún contacto para a merca de carne de cachena?. Represento un pequeno negocio de restauración no que apostamos por productos autóctonos, e precisaba algún proveedor de man. O meu mail é juangr1968@gmail.com. Grazas

    ResponderEliminar

Todd ca sua mamá en Benavente

Todd ca sua mamá en Benavente