Inicios:

Dende o ano 2001 crio vacas cachenas no concello de Boimorto.



Son vacas moi desconfiadas e dificiles de guiar de finca en finca, polo que descubrin que tendo border collies adestrados, todo sería mais doado.



Todd e Maya me axudan a meter as vacas na manga para os controis oficiais do saneamento, vacinación fronte a lingua azul, etc.

jueves, 15 de abril de 2010

Primaveira en Boimorto


Xa están parindo as cachenas, polo que os xatiños brincan xogando a carón das suas mamás.
galeria de fotos:

4 comentarios:

  1. Impresionantes as fotos das ovellas e as dos xatos.
    Boa, boa, tamén a da parte inferior do blog, con Todd e a súa nai.

    ResponderEliminar
  2. Grazas pola visita, compañeiro.
    cando acabe o canicross, faremos unha xornada de pastoreo en Boimorto.

    ResponderEliminar
  3. Hey compi¡¡¡¡ Un día me tienes que hacer una visita guiada por tu explotación ganadera ehhh meu¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

    Apertas

    ResponderEliminar
  4. Moi bonitas as cachenas!! Gustaríame poñerme en contacto contigo, xa que estou levando a cabo un proxecto empresarial (son estudiante, non teño fins comerciais) dunha granxa de cachenas. Polo tanto agradecería moito que me puideras dar algunha información ao respeto!! moitas grazas de antemán.
    o meu enderezo é: ivantorres01@gmail.com

    ResponderEliminar

Todd ca sua mamá en Benavente

Todd ca sua mamá en Benavente